mandag den 1. februar 2010

jeg har to hænder og ballast så tung

Jeg har to hænder, men de er uden mål og med.

Jeg hungrer efter endelig komme ud med alt hvad jeg har. Jeg har alt, i hvert fald i vilje. Jeg har alt, men kan intet gøre. Hvorfor er det hele så langt væk, hvorfor?

At række ud. At gribe efter. At ønske sig noget, som måske brænder.

Håber ikke jeg har gjort dig bange, ked af det eller vred.

Lortetanker. Jeg ønsker ligeså, at gemme mig under dynen. Jeg er da flere gange løbet væk. Har flere gange gemt mig dybere en det måske er muligt at forestille sig. Jeg har flere gange været overvældet. Tro mig på mit ord.

Ligeså har jeg prøvet at bide det i mig og bare knokle på uden tanke.

Ingen af de to løsninger gør en lykkelig. Ingen af dem får problemerne løst.

Hvis du får tid kan jeg forklare dig om Jordnødderne og Elefanterne. Det kunne nok hjælpe. Tro det eller lad være. Det er et trick, som virker. Efter et lorteliv og mange års intens psykolog, så lærer man sig nogle uundværlige tricks.

Du ved det ikke om mig, men det gør det ikke mindre sandt

Normalt kan jeg tale, men du er lidt fantastisk og det gør det lidt svært. Øv... men kram... holder af dig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar