torsdag den 11. februar 2010

Ond og forkølet

Jeg bliver ond når jeg er forkølet. Hader mig selv når jeg er forkølet. Jeg hader dig når jeg er forkølet!

Kan ikke klare folk der moraliserer. Flere og flere gør det! SÅ HOLD DOG OP! Hader hader folk der konstant skal formane og instruere enten med et arrogant tonefald eller med nedladende ordre. Stop det! Gider ikke høre på det.

Sorry overreagerede idag, men det gjorde mig vred at du skrev sådan til mig. Jeg er et retrospektivt svin, men det rør mig egentlig ikke. Er træt af den måde din tone har været længe og den måde andres tone generelt har været på. Min retorik var, som nu, kun en lille bitte overdrivelse, så derfor var mit "sorry" oprigtigt nok, men stadig... tag en slapper!

Fuck og død... føler mig som et svin, men synes det er iorden at sige fra...den slags arrogance er den vildeste respektløshed.

Nu glæder jeg mig bare til at rase ud til koncerten imorgen.
*brøøøøøøøøøøøøøøl*

1 kommentar:

  1. Når emnet nu falder på arrogance synes jeg måske ikke du skulle komme for godt igang.
    "Herfra går det kun nedaf" indeed.

    SvarSlet