søndag den 14. februar 2010

tomt i mit hovede, rart i kroppen

Jeg er, tro det eller lad være, begyndt at træne. Ja... blev medlem af city motion idag og trænede i to timer og imorgen kl 9 skal jeg der op og træne igen. Det bliver top nice. Jeg har nemlig bestemt mig for at jeg skal være klar til at gå i bar mave til sommer, eller i hvert fald bekæmpe den begyndende delle jeg har.. lorte mave!

Men ja... det er godt for krop og sjæl at arbejde lidt med sin krop.. det er sku rart. Håber lidt på at ende med at blive pæn engang. Det er rart at få pulsen op! Men ja... jeg burde nok ikke lade det blive en vane, eller?

hmm... grunden til, at jeg er tom i hovedet er, at der er småting jeg ikke kan finde ud af. hmm... Det gør mig dog mega ultra glad at Louise og jeg er på god fod med hinanden igen. Det er for træls at skulle være uvenner med et så behageligt menneske. Noget andet der gør mig glad er, at jeg var til SUF fest igår og det var mega hyggeligt!

Men jeg kan ikke finde ud af om jeg burde kigge mig om efter den der kærlighed, om den er dér lige foran mig eller om jeg burde ligge alt den slags heeelt hen på en anden hylde i et stykke tid. Jeg burde i hvert fald nok gøre et eller andet om... søde ven...

Imedens vil jeg i klaverets toner svimle hen... sukke suk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar