torsdag den 21. januar 2010

Av, ih åh og pige

Så har man været på arbejde og man har åbenbart løftet noget forkert, så ny ligger man paralyseret i sin seng med utrolige smerter. Min mor har stablet en masse puder op, så jeg ligger sådan, at jeg ikke lægger vægt min det nederste stykke af min ryg. Jeg ligge og med en varmedunk på, da det hjælper meget med at løsne op i musklerne.

av av av av!

Noget helt andet, jeg blev bedt om at opdatere min blog oftere. Så vil prøve på at skrive mine mange idéer ind når jeg får dem. Men jeg kan jo opdatere lidt på forskellige ting nu hvor jeg skriver.

Jeg er gået igang med at skrive en historie om en dreng der får en kæreste på en meget sjov måde, nemlig mens han er i koma. Tro historien bliver spændende, så glæd dig til at læse den.

Ting jeg har overvejet at skrive blogs om, men som jeg ikke har fået gjort, er f.esk. alkoholikeren på mit arbejde der fortalte mig sin livshistorie, da jeg opdagede at isen var fyldt med mennesker eller da Ida fra min klasse spurgte om jeg ville danse Lanciers med hende i 3. g, det gjorde mig glad.

For at skabe noget intertekstualitet (læs: "tekster der kommunikerer med hinanden"), så vil jeg blot kommenterer at jeg synes at du er pæn! Men ja... tror ikke at nogen fatter denne reference, men det gjorde jeg.

Slutteligt vil jeg blot ønske alle hjerteligt tak fordi de er så søøøøde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar