søndag den 24. januar 2010

Det lettede (den gode gylp)

Indlæg er random, top nice og på eget ansvar <3>

Havde en god aften igår! Tak til Silas og Jakob for at være fulde med mig! - Det hjalp

Sådan livsmodet genfundet og nu har jeg opnået en nærmest buddhistisk sindstilstand, hvor at lige meget hvad der sker skal det nok gå. Mine illusioner er på bruddets rand, men fuck det - what doesn't kill you only makes you stronger! Wuhu... det kunne jo ende med at man blev lykkelig engang, men who knows.

Glem hvad jeg sagde om piger igår - De er dejlige!

Mit nu ret langvarige cølibat har haft en sjov påvirkning på min hjerne, jeg bliver lidt klammere end normalt, men fuck det, der er ting der er vigtigere. Mit cølibat har været frivilligt, og i starten ret ubevidst. Gad bare ikke fjolle rundt som jeg plejer, jeg tænker "hey der må sku være noget bedre der ude, noget der er 4real"... ja... så jeg stoppede med at fjolle... Det er ikke fordi jeg ikke har haft muligheden, you know me, men ja... gider ikke det fjol før jeg ligesom finder noget rigtigt... nå ja... nok om mit sexliv...

En ting der gør mig meeeega glad at the moment er det faktum at vi er ved at få gang i noget musik der lige er niveauet over CP. Mr. Feegaard, Jakob og jeg er gået igang med at øve sentenced to burn af Cannibal Corpse, så nu bliver det seriøst og brvtall! Yeah...

Fik vist i min fuldskab skrevet til en del mennesker igår. Det var ret hyggeligt, synes jeg.

I nat sov Silas på Jakobs sofa, mens jeg sov på en madras på gulvet. Han snorkede i 3 minutter og det lød som nogle små trommehvirvler! Det var awesome og så snakkede han i søvne om en and. Double nice! Jakob sagde at den slags var blog-materiale, så nu kommer det med.

Ihhh.,. jeg er glad og piiige vær ikke bange, jeg er ikke den store stykke ulv. Jeg er mere den lille rødhætte og jeg er sød inde på midten. I guess... Du til gengæld er måske ham skovhuggeren der reder mit blødende hjerte, eller what not... Men i hvert fald, så er du rar! Ae ae og no matter what kan jeg godt lide dig... ihh... huuuu

Ny intern joke!:
"så brækker skaftet", hvis du "et eller andet" så brækker skaftet. Den kan bruges ligesom "så dør baby", den er bare mere epic og den er taget fra mythbusters! Awesome...

Silas og jeg åd mega meget fastfood, så har en mega klam mavefornemmelse. (read: lax er en rørig spise (WTF))

Kærlighed og Kayyy-ozzzz!

Her er videoen til Sentenced to Burn med CC



Ingen kommentarer:

Send en kommentar