søndag den 31. januar 2010

CP's første optræden

Så har Cunt Puncher sku optrådt for første gang. Det har været en noget speciel oplevelse. Vi spillede iført morgenkåbe, underbukser og jeg havde min maske på, der ligner en and.

Vi spillede elendigt. Jakob spillede lidt forkert i første nummer, og vi kunne ikke høre hinanden, så det var svært at få rytmen til at hænge sammen og jeg var ikke til megen gavn for at hjælpe på det. Tror dog, at de fleste syntes, at det var meget hyggeligt.

Helmer, en af min mors gamle venner, kom for at optage vores koncert, så nu har det på optagelse. Det er lidt sjovt. Ved ikke helt om jeg skal være stolt eller om jeg brude græde blod.

Vi spillede kun omkring 5 numre ud af de 12 havde planlagt, men fuck det, vi var awesome og er blevet inviteret til at spille til to 18 års fødselsdage. Den første, hos popdrengen Elias, kan vi desværre ikke komme til, da vores trommeslager selv har fødselsdag der, men den næste, hos Guitaristen i Capacity, skal vi klart spille!

Capacity stod for mega lækker opvarmning. De spillede en masse af deres egne numre, som er noget god habil rock'n'roll, et enkelt Coldplay cover, en masse DAD og et enkelt Metallica nummer. De var super nice!

Her optræder vi med en totalt forfejlet udgave af "Top Cunt". Det er halvt impro. Virkelig CP style


Alt i alt fee fest

Ingen kommentarer:

Send en kommentar