søndag den 3. januar 2010

Udnyttelse

At udnytte andre mennesker er din spidskompetence!
Manipulation, løgn, bedrageri.

Det piner mig at se hvordan du ødelægger nogle af de sødeste, smukkeste og mest godhjertede personer jeg nogensinde har mødt!

Dun spinder folk ind i et spind af manipulation. Du har fundet ud af hvordan du gør dit liv nemt:
1) Man udviser totalt narcissisme, for at skjule ens totale mangel på selvværd.
2) Man fortæller historier om hvilket "helvede" ens liv er og efterfølger det med sætningen 'men du skal ikke have ondt af mig, jeg er jo så vandt til det"
3) Hvis folk stiller spørgsmålstegn ved sandheden i det man siger, kan man jo altid bombardere dem med skyldfølelse, for at de igen kan få medlidenhed og så slutte af med sætningen 'men det er jo lige meget, jeg er jo så vandt til det'

Man skulle tro at du havde læst "teenage manipulation for dummies"

Drenge manipulerer du med sex, piger manipulerer du med medfølelse. De heldige får lov at prøve begge dele. Du spinder folk ind i dit spil indtil de ikke længere kan se ud og ikke fatter hvad det er du gør ved dem.

Du får dem til at adlyde dit mindste vink. Du gør dem til slaver. Din "smerte" er det der gør, at de er blinde for virkelighed. Du roder dig ud i problemer, så fol kan få medfølelse. Jo mere medfølelse, jo mere kan du udnytte dem. Jo mere du udnytter den jo mere opmærksomhed får du.

Derfor har du ALDRIG ønsket dig at komme ad af dine problemer! Du skaber problemer omkring dig, for at få folk til at springe for dig.
Du er en junkie og dit stof er andre folks opmærksomhed.


attention whore er et mildt ord, psykisk vampyr er mere rammende.

Du er kold kynisk og beregnende. Folk er dit legetøj. Deres følelser er som en leg for dig. Når det ikke længere er sjovt, når du ejer dem, stopper legen og de bliver reduceret til eksistenser af din nåde; de skal prise sig lykkelige for dit selvskab, derfor gøre alt for at bevare din nåde!

Dem der falder for dit trick, er også dem der bliver mest sårede når de opdager, hvor koldt og beregnende du udnytter dem. Pas på hvad du gør ved dem.

Den dag jeg ser dig uden din 'jeg er verdens hersker' eller 'jeg er ynkelig' facade, kan de være, at der er håb, men det spil du nu spiller, giver jeg intet for!

Det er ulækkert! FØJ!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar