lørdag den 2. januar 2010

Hvis hun bare ville danse

Sad med min lille søde fine bedårende niece på 4 måneder og sang tilfældige børnesange med hende fra CD'en tusindvis af is. Hun er nok den smukkeste baby i verden.

En af sangene hed "Hvis bare hun ville danse". Jeg tager mig selv i at komme til at tænke på en pigge, da jeg hørte den sang. Det er jo forfærdeligt, at den slags forelskelse bare skal forstyrre en hele tiden.

Det er så tilpas plat, at jeg måtte dele det med verden.

ingen af billederne passer; jeg har ingen grå hættetrøje og hun har ikke bøjle og ja... fuck det... det er plat og jeg er forelsket... okay?

Hættetrøjen den er grå
Hun har lige fået bøjle på
Solen skinner, når det regner
Og jeg ser på hendes fregner

Men hun ser den anden vej
Griner højt med karl og kaj
Det er storebrorens venner
Nogen vi andre ikke kender

Hvis hun bare kunne se mig
Ku' jeg også være sjov og småsej
Jeg er ikke til at standse
Hvis hun bare ville danse

Nu er festen snart forbi
Hun er den, jeg allerbedst kan li'
Men hva pokker skal jeg gøre
Når jeg ik' engang kan spørge

Hvis hun bare kunne se mig
Ku' jeg også være sjov og småsej
Jeg er ikke til at standse
Hvis hun bare ville danse

Jeg snakker lidt med hendes mor
Leger med hendes lillebror
Bærer pizzaæsker ud
Ønsker ved et stjerneskud

Hvis hun bare kunne se mig
Ku' jeg også være sjov og småsej
Jeg er ikke til at standse
Hvis hun bare ville danse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar